A130971A13 |
Neuroeducació: Dels neuromites a la realitat |
2015-2016 |
Conferència. Educació Infantil |
|
|
|
11/4/2016 - 11/4/2016 (2 hores) de 17:15h a 19:15h |
|
ESC Ponent |
|
pg. Rafael de Casanova, 71. (Granollers)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
04/07/2016 - 11/04/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La neuroeducació, disciplina en què conflueixen la neurociència, la psicologia i l’educació, està cridada a marcar el camí de la innovació pedagògica en els propers anys. I és que els avenços en el camp de la neurociència i la comprensió dels processos cognitius humans ens estan proporcionant informació molt valuosa per a la millora educativa
|
| |
Objectius |
- Conèixer quines són les principals aportacions des de les neurociències que podrien tenir interès a l'hora de dissenyar propostes pedagògiques a l'aula.
-Plantejar neuromites per així diferenciar entre les pràctiques que tenen evidències científiques i les que no en tenen.
|
| |
Continguts |
implicaría Facilitar informació relacionada amb el desenvolupament i la plasticitat del cervell de l'infant, especialment dels 0 als 3 i dels 3 al 6 (interacció genètica i ambient); i a continuació centrar-nos en propostes neuroeducatives tenint en compte la importància de les emocions, l'atenció, el moviment, l'alimentació, el descans i la motivació en els processos d'aprenentatge.
|
| |
Formador/a |
Marta Portero
|
| |
Avaluació |
Assistència
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
E-mail |
a8930013@xtec.cat
|
| |
|
|